Hide Filters
Filters 0
Sort by :
Filters 0
Fitness 160 x 60 x 0.7 cm Folding Floor Mat - Blue
  • Fitness 160 x 60 x 0.7 cm Folding Floor Mat - Blue
  • Fitness 160 x 60 x 0.7 cm Folding Floor Mat - Blue
  • Fitness 160 x 60 x 0.7 cm Folding Floor Mat - Blue
  • កាតាបសម្រាប់ដាក់កម្រាលឥដ្ឋ ពណ៌ប្រផេះ
Fitness 160 x 60 x 0.7 cm Folding Floor Mat - Blue

NYAMBA

8380920

Fitness 160 x 60 x 0.7 cm Folding Floor Mat - Blue

$14,00
Tax included
  • Fitness 160 x 60 x 0.7 cm Folding Floor Mat - Blue
  • Fitness 160 x 60 x 0.7 cm Folding Floor Mat - Blue
  • Fitness 160 x 60 x 0.7 cm Folding Floor Mat - Blue
  • កាតាបសម្រាប់ដាក់កម្រាលឥដ្ឋ ពណ៌ប្រផេះ
Fitness 160 x 60 x 0.7 cm Folding Floor Mat - Blue
Color :
Not available online

Store Availability

កម្រាលប្រភេទនេះ ផ្តល់នូវផាសុកភាពកម្រិតខ្ពស់ដល់អ្នកប្រើប្រាស់ សម្រាប់សកម្មភាពកីឡារបស់ពួកគេជាមួយនឹងស្បែកជើង។ហាត់កីឡាជាមួយស្ថានភាពពិតប្រាកដ!

លោកអ្នកច្បាស់ជាស្រឡាញ់៖- ការឌីសាញដែលប្រកបដោយផាសុកភាព - ទំហំល្អឥតខ្ចោះ: 160 cm x 60 cm x 7 mm អ្នកច្បាស់ជាពេញចិត្តនឹងវា៖យកវាទៅកាន់គ្រប់ទិសទី ជាមួយនឹងបន្ទះខ្សែសម្រាប់យួរ។

BENEFITS

ផាសុខភាពដល់អ្នកប្រើប្រាស់

ផាសុកភាពកម្រិតដំបូង៖160 x 60 cm, កម្រាស់ 7 mm

ធន់នឹងការកកិត

មានស្រទាប់ស្ដើងដើម្បីទប់មិនឲ្យរអិលនៅពេលធ្វើលំហាត់ប្រាណដោយពាក់ស្បែកជើង។

ការទប់ទំងន់

សម្រាប់សកម្មភាពកីឡាតិចៗ ដែលអ្នកមិនសូវបញ្ចេញញើស។

TECHNICAL INFORMATIONS

តើអ្វីទៅជាទំហំ និងកម្រាស់ដ៏សមស្របសម្រាប់កម្រាលហាត់ប្រាណរបស់អ្នក?

អ្នកហាត់ប្រាណកាន់តែច្រើននៅលើកម្រាលនេះ នោះអ្នកនឹងទទួលបានផាសុកភាពកាន់តែខ្លាំង
1. កម្រាស់
- ប្រសិនបើអ្នកកំពុងហាត់សកម្មភាពកីឡាថ្នមៗ (ដូចជាផាយឡេត) ហើយអ្នកមិនពាក់ស្បែកជើង និងកំពុងហាត់ប្រាណនៅលើកម្រាល៖សូមជ្រើសរើសកម្រាលដែលមានកម្រាស់10 mm ដែលទន់
- ប៉ុន្តែប្រសិនបើអ្នកកំពុងធ្វើលំហាត់ប្រាណបែបឌីណាមិច សូមជ្រើសរើសកម្រាស់ 7MM។
2. ប្រវែង
សម្រាប់ការហាត់ផាយឡេត ឬការហាត់ពង្រឹងសាច់ដុំ កម្រាលរបស់អ្នកគួរតែវែងជាងកម្ពស់របស់អ្នក។

តើអ្នកអាចហាត់ប្រាណអ្វីខ្លះដោយប្រើដុំអាល់ទែរ?

មិនដឹងថាត្រូវចាប់ផ្ដើមជាមួយការហាត់ប្រាណមួយណា ឬ តើត្រូវធ្វើជំហរយ៉ាងម៉េចទើបត្រឹមត្រូវមែនទេ?សូមពិនិត្យមើល ការណែនាំសម្រាប់អ្នកប្រើប្រាស់ដែលមាននៅផ្នែកខាងក្រោម។ ក្រុមរចនា និង គ្រូបង្វឹកកីឡាដែលមានជំនាញច្បាស់លាស់របស់យើង បានផ្ដល់ជាសេវាកម្មណែនាំពីរបៀបហាត់ដល់អ្នក។ ផុសស្ទ័រដែលអាចដោនឡូតដោយសេរី នឹងមានលំហាត់ប្រាណជាច្រើនដែលលោកអ្នកអាចធ្វើបាននៅលើកម្រាលប្រភេទនេះ។

របៀបប្រើប្រាស់កម្រាល (ផ្នែកខាងលើ គែមខាងក្រោម និងការសម្អាត)

ដើម្បីធ្វើការពង្រឹងសាច់ដុំ កម្រាលរបស់អ្នកត្រូវមានផ្ទៃស្អិត និងប្រឈមនឹងសំណឹកបាន។ សូមដាក់ខាងពណ៌ប្រផេះផ្កាប់នៅលើឥដ្ឋ ហើយលោកអ្នកអាចធ្វើលំហាត់ប្រាណនៅលើខាងដែលមានពណ៌។ កម្រាលនេះ មានហ្វីមប្រឆាំងនឹងភាពសឹក ដូច្នេះហើយ លោកអ្នកអាចហាត់ប្រាណបានដោយពាក់ស្បែកជើង ដោយមិនបាច់ភ័យព្រួយថាធ្វើឱ្យសឹកកម្រាលឡើយ។
ជូតសម្អាតជាមួយនឹងក្រដាសសើមដើម្បីឱ្យប្រើបានយូរ។

អត្ថប្រយោជន៍បន្ថែម

សូមបត់កម្រាលទុកពាក់កណ្តាល ឬជាំបី នៅពេលដែលអ្នកកំពុងហ្វឹកហាត់កីឡាទៅលើផ្នែកកែងដៃរបស់អ្នក!

គន្លឹះសម្រាប់ការទុកដាក់ និងថែរក្សា

អ្នកប្រហែលជាធំក្លិនមិនល្អនៅពេលដែលអ្នកប្រើប្រាស់កម្រាលប្រភេទនេះដំបូង។ សូមកុំបារម្ភអី វាមិនមានជាតិពុល ហើយប៉ះពាល់ដល់ពេលវេលារបស់អ្នកឡើយ។ ដើម្បីបញ្ឈប់កម្រាលនេះកុំឱ្យមានការខូចខាត ក្រោយធ្វើលំហាត់ប្រាណរួច សូមសម្អាតវា និងមូលវាទុក (កុំតឹងពេក) ដោយប្រើប្រាស់ខ្សែដែលមានភ្ជាប់មកជាមួយ