Hide Filters
Filters 0
Sort by :
Filters 0
Aquafitness -
  • ស្រោមដៃធ្វើពីនីអូព្រេនសម្រាប់ហាត់ Aquafitness - ខ្មៅ
  • ស្រោមដៃធ្វើពីនីអូព្រេនសម្រាប់ហាត់ Aquafitness - ខ្មៅ
  • ស្រោមដៃធ្វើពីនីអូព្រេនសម្រាប់ហាត់ Aquafitness - ខ្មៅ
  • ស្រោមដៃធ្វើពីនីអូព្រេនសម្រាប់ហាត់ Aquafitness - ខ្មៅ
  • ស្រោមដៃធ្វើពីនីអូព្រេនសម្រាប់ហាត់ Aquafitness - ខ្មៅ
  • ស្រោមដៃធ្វើពីនីអូព្រេនសម្រាប់ហាត់ Aquafitness - ខ្មៅ
ស្រោមដៃធ្វើពីនីអូព្រេនសម្រាប់ហាត់ Aquafitness - ខ្មៅ

NABAIJI

Aquafitness -

8577832
$11,00
ពន្ធត្រូវបានបូកបញ្ចូល
  • ស្រោមដៃធ្វើពីនីអូព្រេនសម្រាប់ហាត់ Aquafitness - ខ្មៅ
  • ស្រោមដៃធ្វើពីនីអូព្រេនសម្រាប់ហាត់ Aquafitness - ខ្មៅ
  • ស្រោមដៃធ្វើពីនីអូព្រេនសម្រាប់ហាត់ Aquafitness - ខ្មៅ
  • ស្រោមដៃធ្វើពីនីអូព្រេនសម្រាប់ហាត់ Aquafitness - ខ្មៅ
  • ស្រោមដៃធ្វើពីនីអូព្រេនសម្រាប់ហាត់ Aquafitness - ខ្មៅ
  • ស្រោមដៃធ្វើពីនីអូព្រេនសម្រាប់ហាត់ Aquafitness - ខ្មៅ
ស្រោមដៃធ្វើពីនីអូព្រេនសម្រាប់ហាត់ Aquafitness - ខ្មៅ
ទំហំ:
ចំនួន

ស្តុកតាមហាង

យើងបានបង្កើតស្រោមដៃសម្រា់ប់ហាត់ aquafitness ដើម្បីធ្វើអោយការហាត់ប្រាណរបស់លោកអ្នកកាន់ខ្លាំង និងធ្វើអោយសាច់ដុំរាងកាយខាងលើរឹងមាំស្អាតនៅពេលហាត់ Aquafitness។

ផ្ទៃខាងក្រៅនៃស្រោមដៃហាត់ Aquafitness ពេលប្រើនៅក្នុងទឹកធ្វើអោយកម្រិតកម្លាំងទប់របស់ទឹកកាន់ខ្លាំង។ហាត់មួយៗ ឬហាត់ខ្លាំង គឺអាស្រ័យលើលោកអ្នកផ្ទាល់!

BENEFITS

ពហុមុខងារ

អាចប្រើប្រាស់សម្រាប់ហាត់កីឡាបានច្រើនប្រភេទដើម្បីពង្រឹងសាច់ដុំរាងកាយខាងលើ។

ងាយស្រួលប្រើ

ស្រោមដៃស្រួលពាក់​ និងពាក់បានលឿន។

ត្រលប់ដូចដើម

នីអូព្រេនស្រទន់ និងយឺតសម្របទៅតាមទំរងនៃរាងកាយ។

TECHNICAL INFORMATIONS

សម្រាប់សកម្មភាពអ្វីខ្លះ?

ការហាត់ Aquagym, Aquafitness, ជាដើម ល។

ប្រើប្រាស់កម្លាំងទប់របស់ទឹក

ស្រោមដៃហាត់ Aquafitness មានផ្ទៃខាងក្រៅនៃស្រោមដៃធន់នឹងទឹក និងបង្កើតកម្លាំងទប់របស់ទឹកបន្ថែមដើម្បីធ្វើអោយរាងកាយខាងលើកាន់តែរឹងមាំ រួមទាំងដៃ ខ្នង និងស្មារបស់លោកអ្នក។
លោកអ្នកធ្វើអោយសាច់ដុំស្រឡូនស្អាតនៅពេលដ៉ែលទទួលបានភាពសប្បាយលេងទឹក។

ហេតុអី ត្រូវហាត់ដាស់សាច់ដុំរបស់អ្នក?

ការដាស់សាច់ដុំឲ្យដំណើរការ ជួយបង្កើនតុល្យភាព សាច់ដុំរាងកាយរបស់អ្នកឡើងវិញ(ពោះ កំប៉េសគូដ និងដៃ ដើមទ្រូង). ការហាត់ប្រាណដើម្បីពង្រឹងសាច់ដុំជួយអោយរាងកាយរបស់លោកអ្នកមានរាងស្អាត ឬទទួលបានរាងស្អាតមកវិញ។

សេចក្តីណែនាំក្នុងការប្រើប្រាស់

ពាកស្រោមដៃហាត់ Aquafitness របស់អ្នកជាំមួយនឹងម៉ាកសញ្ញាល្បី Nabaiji នៅលើខ្នងដៃ។ យើងសូមណែនាំអោយលោកអ្នកប្រើប្រាស់ស្រោមដៃជាមួយនឹងស្មារបស់លោកអ្នកនៅក្នុងទឹកដើម្បីធ្វើអោយការហាត់ប្រាណកាន់តែមានប្រសិទ្ធិភាព

លំហាត់ប្រាណ 3 ដែលត្រូវចាប់ផ្តើមអនុវត្ត

ទីតាំងដើម: រក្សាខ្នងរបស់លោកអ្នកអោយនៅត្រង់ដោយដាក់ជើងនៅលើដី ហើយចុងជើងលៀនមកក្រៅបន្តិចដើម្បីទទួលបានភាពលំនឹងល្អ បត់ជង្គង់របស់អ្នក ហើយលោកអ្នកត្រៀមលក្ខណៈរួចស្រេចក្នុងការចាប់ផ្តើម!

1. ហាត់សាច់ដុំស្មា និងដៃ

អនុវត្តចលនាគោល ដោយបត់កែងដៃទាំងសង ដាក់ដៃត្រឹមដើមទ្រូង ហើយបោះដៃរបស់អ្នកឆ្លាស់គ្នាម្តងមួយចុះមកស្របដើមទ្រូងរបស់អ្នក (មកបាតអាងទឹក) បន្ទាប់មកទាញដៃមកវិញម្តងមួយៗ

2. ហាត់សាច់ដុំខ្នង ស្មា និងដៃរបស់លោកអ្នក

អនុវត្តចលនាគោលដោយបត់កែងដៃទាំងសងខាង ហើយបាតដៃដាក់ទល់មុខអ្នក។ បោះដៃរបស់អ្នកឆ្លាស់គ្នាម្តងមួយៗ បន្ទាប់មកទាញស្មាដែលបត់មកក្រោយវិញម្តងមួយៗដោយបង្វិលស្មារបស់អ្នកចុះឡើង

3. ហាត់សាច់ដុំស្មា និងដៃ និងពង្រឹងសាច់ដុំក្បាលពោះ

អនុវត្តចលនាគោលដោយបត់កែងដៃទាំងសងខាង ហើយបាតដៃដាក់ទល់មុខអ្នក។ បោះដៃនីមួយៗដាក់ខ្វែងគ្នាពីឆ្វេងមកស្តាំ បង្វិលដើមទ្រូងរបស់អ្នកទៅចំហៀងនីមួយៗ បន្ទាប់ត្រលប់មករកទីតាំងដើមវិញ។