Hide Filters
Filters 0
Sort by :
Filters 0

គោលការណ៍ផ្លាស់ប្ដូរទំនិញ

សូមអានពីគោលការណ៌ផ្លាស់ប្ដូរទំនិញ

គោលការណ៍ផ្លាស់ប្ដូរទំនិញ

នៅ Decathlon Cambodia អ្នកមានសិទ្ធិទទួលបានការផ្លាស់ប្តូរឬការប្តូរយកប្រាក់វិញនូវផលិតផល Decathlon របស់អ្នក​​ក្នុងរយៈពេល 365 ថ្ងៃប្រសិនបើអ្នកជាសមាជិក Decathlon និង 30 ថ្ងៃក្នងការផ្លាស់ប្តូរសម្រាប់អតិថិជនមិនទាន់ជាសមាជិក Decathlon Cambodia​លើកលែងតែលកខណ្ឌខាងក្រោម។

យើងមិនអាចដំណើរការសងប្រាក់វិញឬការផ្លាស់ប្តូរលក្ខខណ្ឌដូចខាងក្រោម៖

  1. ផលិតផលដែលត្រូវបានចាត់ទុកថាខូចខាតដោយចេតនា/មិនថែទាំ/យកត្រលប់មកវិញក្នុងលក្ខខណ្ឌដែលមិនអាចលក់បន្តបាន។
  2. ផលិតផលដែលទាក់ទង់នឹងការថមថយដោយការប្រើប្រាស់និងការដាច់រហែក
  3. ផលិតផលដែលងាយខូចដូចជាម្សៅប្រូតេអ៊ីនគ្រឿងសំអាងភេសជ្ជៈប៉ូវកម្លាំងសំបកកង់និងបំពង់
  4. ផលិតផលដែលជាទំនិញបញ្ចុះតំលៃចុងក្រោយមិនអាចដូររឺប្តូរយកលុយវិញបានទេ។
  5. ផលិតផលដែលត្រូវបានរចនាលម្អ ដូចជាសម្លៀកបំពាក់/កាបូប/ល ...
  6. សម្រាប់អតិថិជនមិនមែនជាសមាជិកឌីកាត់ឡុន ការប្តូរទំនិញវិញត្រូវភ្ជាប់ជាមួយវិក័យបត្រទិញទំនិញ
  7. ទាមទារសំណងការខូចខាតលើគ្រឿង ឬគ្រឿងបន្លាស់ដែលបាត់បន្ទាប់ពីប៉ុន្មានថ្ងៃគិតចាប់ពីថ្ងៃទិញ។

*ករណីផលិតមានបញ្ហាមកពីរោងចក្រដោយសារបញ្ហាការផលិត​ សូមមេត្តាយកមកហាងយើងខ្ញុំវិញ

ក្នុងអំឡុងពេលនៃការធានា អតិថិជនមានសិទ្ធិប្រគល់ផលិតផលដែលមានបញ្ហាបច្ចេកទេស ដើម្បីទទួលបានការជួសជុល ឬផ្លាស់ប្តូរគ្រឿងបន្លាស់ដែលខូច អាស្រ័យលើលក្ខណៈនៃការខូចខាត។ ប្រសិនបើផលិតផលមិនអាចជួសជុលបាន Decathlon នឹងផ្តល់ជូនអតិថិជននូវការផ្លាស់ប្តូរជាមួយនឹងផលិតផលដែលមានតម្លៃស្មើរ។ ប្រសិនបើគ្មានផលិតផលណាដែលមានតម្លៃស្មើរទេនោះ Decathlon នឹងប្តូរជាសាច់ប្រាក់ជូនអតិថិជនវិញដូចនឹងតម្លៃទិញពេញលេញដែលអតិថិជនទូទាត់លើផលិតផល។ សម្រាប់ការធានាជាក់លាក់ទៅលើផ្នែកនីមួយៗ សូមពិនិត្យលក្ខខណ្ឌ ការធានាទូទៅ

  1. សមាជិកពេញសិទ្ធិមានសិទ្ធិត្រឡប់មកវិញ និងផ្លាស់ប្តូរផលិតផលដែលត្រូវបានចាត់ទុកថាមានបញ្ហាពីរោងចក្រក្នុងរយៈពេលនៃការធានា។
  2. អតិថិជនដែលមិនមែនជាសមាជិកមានសិទ្ធិផ្លាស់ប្តូរផលិតផលដែលត្រូវបានចាត់ទុកថាមានបញ្ហាពីរោងចក្រក្នុងរយៈពេលត្រឹមតែ 30 ថ្ងៃប៉ុណ្ណោះ។

នៅ Decathlon Cambodia អ្នកមានសិទ្ធិទទួលបានការផ្លាស់ប្តូរឬការប្តូរយកប្រាក់វិញនូវផលិតផល Decathlon របស់អ្នក​​ក្នុងរយៈពេល 365 ថ្ងៃប្រសិនបើអ្នកជាសមាជិក Decathlon និង 30 ថ្ងៃក្នងការផ្លាស់ប្តូរសម្រាប់អតិថិជនមិនទាន់ជាសមាជិក Decathlon Cambodia​លើកលែងតែលកខណ្ឌខាងក្រោម។

យើងមិនអាចដំណើរការសងប្រាក់វិញឬការផ្លាស់ប្តូរលក្ខខណ្ឌដូចខាងក្រោម៖

  1. ផលិតផលដែលត្រូវបានចាត់ទុកថាខូចខាតដោយចេតនា/មិនថែទាំ/យកត្រលប់មកវិញក្នុងលក្ខខណ្ឌដែលមិនអាចលក់បន្តបាន។
  2. ផលិតផលដែលទាក់ទង់នឹងការថមថយដោយការប្រើប្រាស់និងការដាច់រហែក
  3. ផលិតផលដែលងាយខូចដូចជាម្សៅប្រូតេអ៊ីនគ្រឿងសំអាងភេសជ្ជៈប៉ូវកម្លាំងសំបកកង់និងបំពង់
  4. ផលិតផលដែលជាទំនិញបញ្ចុះតំលៃចុងក្រោយមិនអាចដូររឺប្តូរយកលុយវិញបានទេ។
  5. ផលិតផលដែលត្រូវបានរចនាលម្អ ដូចជាសម្លៀកបំពាក់/កាបូប/ល ...
  6. សម្រាប់អតិថិជនមិនមែនជាសមាជិកឌីកាត់ឡុន ការប្តូរទំនិញវិញត្រូវភ្ជាប់ជាមួយវិក័យបត្រទិញទំនិញ
  7. ទាមទារសំណងការខូចខាតលើគ្រឿង ឬគ្រឿងបន្លាស់ដែលបាត់បន្ទាប់ពីប៉ុន្មានថ្ងៃគិតចាប់ពីថ្ងៃទិញ។

*ករណីផលិតមានបញ្ហាមកពីរោងចក្រដោយសារបញ្ហាការផលិត​ សូមមេត្តាយកមកហាងយើងខ្ញុំវិញ

ក្នុងអំឡុងពេលនៃការធានា អតិថិជនមានសិទ្ធិប្រគល់ផលិតផលដែលមានបញ្ហាបច្ចេកទេស ដើម្បីទទួលបានការជួសជុល ឬផ្លាស់ប្តូរគ្រឿងបន្លាស់ដែលខូច អាស្រ័យលើលក្ខណៈនៃការខូចខាត។ ប្រសិនបើផលិតផលមិនអាចជួសជុលបាន Decathlon នឹងផ្តល់ជូនអតិថិជននូវការផ្លាស់ប្តូរជាមួយនឹងផលិតផលដែលមានតម្លៃស្មើរ។ ប្រសិនបើគ្មានផលិតផលណាដែលមានតម្លៃស្មើរទេនោះ Decathlon នឹងប្តូរជាសាច់ប្រាក់ជូនអតិថិជនវិញដូចនឹងតម្លៃទិញពេញលេញដែលអតិថិជនទូទាត់លើផលិតផល។ សម្រាប់ការធានាជាក់លាក់ទៅលើផ្នែកនីមួយៗ សូមពិនិត្យលក្ខខណ្ឌ ការធានាទូទៅ

  1. សមាជិកពេញសិទ្ធិមានសិទ្ធិត្រឡប់មកវិញ និងផ្លាស់ប្តូរផលិតផលដែលត្រូវបានចាត់ទុកថាមានបញ្ហាពីរោងចក្រក្នុងរយៈពេលនៃការធានា។
  2. អតិថិជនដែលមិនមែនជាសមាជិកមានសិទ្ធិផ្លាស់ប្តូរផលិតផលដែលត្រូវបានចាត់ទុកថាមានបញ្ហាពីរោងចក្រក្នុងរយៈពេលត្រឹមតែ 30 ថ្ងៃប៉ុណ្ណោះ។

ផលិតផលធម្មតា

ការទិញផលិតផលនៅ ហាង Decathlon ណាមួយឬតាមរយៈ Click & Collect អាចផ្លាស់ប្តូរបាននៅហាងដែលជិតលោកអ្នកបំផុត៖

  • Experience Store 
  • Connect Store

ផលិតផលដែលបានទិញដោយដឹកជញ្ជូនដល់គេហដ្ខាន អាចផ្លាស់ប្ដូរបាននៅហាងដែលជិតលោកអ្នកបំផុត

  • Experience Store និង​ Connect store

ផលិតផលធ្ងន់ៗ

ការទិញផលិតផលនៅ ហាង Decathlon ណាមួយឬតាមរយៈ Click & Collect អាចផ្លាស់ប្តូរបាននៅហាងដែលជិតលោកអ្នកបំផុត៖

  • Experience Store 

ផលិតផលដែលបានទិញដោយដឹកជញ្ជូនដល់គេហដ្ខាន អាចផ្លាស់ប្ដូរបាននៅហាងដែលជិតលោកអ្នកបំផុត

  • Experience Store 

ចំណាំ

* ប្រសិនបើអ្នកចង់ផ្លាស់ប្តូរផលិតផលចាស់របស់អ្នកជាមួយផលិតផលថ្មីនៅហាងណាមួយរបស់យើង យើងសូមណែនាំឱ្យទិញផលិតផលថ្មីរបស់អ្នកតាមអ៊ិនធ័រណេតមុនពេលមកទទួលទំនិញនៅហាង/ផ្លាស់ប្ដូរជាមួយផលិតផលចាស់របស់អ្នក។ អ្នកក៏អាចមកហាងរបស់យើងដោយផ្ទាល់ដើម្បីទទួលបានការប្រឹក្សាយោបល់ឬទាក់ទងក្រុមការងាររបស់យើងជាមុនសិន។

* ប្រសិនបើទំនិញដែលអ្នកចង់ផ្លាស់ប្តូរមិនមាននៅហាងណាមួយដែលអ្នកទៅនោះទេ  អ្នកអាចប្តូរទៅជារបស់ផ្សេងទៀតនៅក្នុងហាងឬប្ដូរយកប្រាក់វិញ ទៅតាមប្រភេទសមាជិកភាពរបស់អ្នក។

យើងមិនមានសេវាប្តូរទំនិញ ឬ ប្តូរយកប្រាក់សម្រាប់ការកម្ម៉ង់តាមអនឡាញ តាមការដឺកជញ្ជូនទេ នាពេលបច្ចុប្បន្ន

ប្រសិនបើអ្នកមានសំណួរបន្ថែម សូមទាក់ទងមកយើងខ្ញុំតាមរយៈ៖ [email protected]  096 4777 519

 

អ្នកអត់ស្គាល់ទីតាំហាងរបស់ពួកយហើងមែនទេ?ស្វែងរកហាងរបស់ពួកយើង