Hide Filters
Filters 0
Sort by :
Filters 0
Women's off-road hiking shoes NH100
  • Women's off-road hiking shoes NH100
  • Women's off-road hiking shoes NH100
  • Women's off-road hiking shoes NH100
  • Women's off-road hiking shoes NH100
  • Women's off-road hiking shoes NH100
  • Women's off-road hiking shoes NH100
  • Women's off-road hiking shoes NH100
Women's off-road hiking shoes NH100

QUECHUA

8354266

Women's off-road hiking shoes NH100

$14,00
Tax included
114 reviews
102 of 114 people recommends this product
  • Women's off-road hiking shoes NH100
  • Women's off-road hiking shoes NH100
  • Women's off-road hiking shoes NH100
  • Women's off-road hiking shoes NH100
  • Women's off-road hiking shoes NH100
  • Women's off-road hiking shoes NH100
  • Women's off-road hiking shoes NH100
Women's off-road hiking shoes NH100
Size :
Not available online

Store Availability

Reviews

4.3/5 114 reviews
102 of 114 people recommends this product
Bad Quality
RAMESHWAR (ឥណ្ឌា) Used for 3 ទៅ 6 ខែ
Developed cracks within six months of use. Used for casual walking
Response of the brand

Hello Rameshwar,


Thank you for leaving your feedback, We understand your disappointment. It is important to us that our customers are more than satisfied and we would like the opportunity to resolve this issue immediately. I would request you to please visit any of the Decathlon store near you so that the Hiking sales advisor can check the shoe physically and can help you with the best possible solution.

I stay available for any further queries related to our products and services.


Thanks.



Vishnu Vishwanathan

Decathlon Hiking team.

Too Small
LING (ម៉ាឡេស៊ី)
Decathlon Size 5 is much smaller than other brands I used.
Response of the brand

Hi Ling, thank you for your time for giving us feedback. We are truly sorry to hear that our product didn't meet your expectation. The sizing might be slightly different from other brands but you can always refer to our size chart if you purchase online and you can try the shoes directly if you visit any of our store in future.


We have 2 years warranty for every product that you purchased from us and also 365 days for return exchange. You can refer to the terms and condition on our website. If you want to exchange the size, you can always visit our store or call our customer service (1800 818 755) from 10am to 10pm everyday. We will be very happy to assist you.


Your loyalty is highly appreciated. Thank you for shopping with us. Stay safe, stay healthy and let's fight Covid-19 together!




Syafiza Saberi

Shoes
Jayne (ចក្រភព​អង់គ្លេស) Used for 2 ទៅ 8 សប្តាហ៍ Verified purchase What is a "Verified purchase"?

Where review is marked as "Verified purchase" confirmed by Decathlon, this means that we could verify that the client who filed this opinion has purchased the product from us.

We can confirm purchases for the reviews expressed on a request by e-mail after purchase or when the customer has this review from his personal space.

If a review is not marked as "Verified purchase," this does not mean that the author's review has no experience with the product. They may have given their review directly on the site without unique identification, or the product has been offered or paid by someone else.

The label "Verified purchase" let's help you judge the reliability of a review.
Nice good quality
Good Purchase
sukhwinder (ឥណ្ឌា) Used for 2 ទៅ 8 សប្តាហ៍ Verified purchase What is a "Verified purchase"?

Where review is marked as "Verified purchase" confirmed by Decathlon, this means that we could verify that the client who filed this opinion has purchased the product from us.

We can confirm purchases for the reviews expressed on a request by e-mail after purchase or when the customer has this review from his personal space.

If a review is not marked as "Verified purchase," this does not mean that the author's review has no experience with the product. They may have given their review directly on the site without unique identification, or the product has been offered or paid by someone else.

The label "Verified purchase" let's help you judge the reliability of a review.
Product is good for medium level Hiking
Very good quality
puja (ឥណ្ឌា) Used for 2 ទៅ 8 សប្តាហ៍ Verified purchase What is a "Verified purchase"?

Where review is marked as "Verified purchase" confirmed by Decathlon, this means that we could verify that the client who filed this opinion has purchased the product from us.

We can confirm purchases for the reviews expressed on a request by e-mail after purchase or when the customer has this review from his personal space.

If a review is not marked as "Verified purchase," this does not mean that the author's review has no experience with the product. They may have given their review directly on the site without unique identification, or the product has been offered or paid by someone else.

The label "Verified purchase" let's help you judge the reliability of a review.
Very comfortable and best for hiking.
Very Good Quality
Prasad (ឥណ្ឌា) Used for 2 ទៅ 8 សប្តាហ៍
Nice
Shoes that fit for your need
Dionna (សិង្ហបុរី) Used for 1 អាទិត្យឬតិចជាង Verified purchase What is a "Verified purchase"?

Where review is marked as "Verified purchase" confirmed by Decathlon, this means that we could verify that the client who filed this opinion has purchased the product from us.

We can confirm purchases for the reviews expressed on a request by e-mail after purchase or when the customer has this review from his personal space.

If a review is not marked as "Verified purchase," this does not mean that the author's review has no experience with the product. They may have given their review directly on the site without unique identification, or the product has been offered or paid by someone else.

The label "Verified purchase" let's help you judge the reliability of a review.
Good for hiking
Response of the brand

Hi Dionna,


Thank you for taking the time to write a review on the Women's Off-Road Hiking Shoes NH100. I am glad that this product has been working well for you and that you love it.


At Decathlon, our mission is to make sports accessible for the many. It is our responsibility to ensure that our products are made to satisfy our users. 


Feel free to write a review on other Decathlon products and I hope to see you in our store soon!



Stay Healthy, Be Sporty!

Ain

Excellent Product
Champa (ឥណ្ឌា) Used for 3 ទៅ 6 ខែ
Excellent and very comfortable
Shoes
radhakrishnan (ឥណ្ឌា) Used for 2 ទៅ 8 សប្តាហ៍ Verified purchase What is a "Verified purchase"?

Where review is marked as "Verified purchase" confirmed by Decathlon, this means that we could verify that the client who filed this opinion has purchased the product from us.

We can confirm purchases for the reviews expressed on a request by e-mail after purchase or when the customer has this review from his personal space.

If a review is not marked as "Verified purchase," this does not mean that the author's review has no experience with the product. They may have given their review directly on the site without unique identification, or the product has been offered or paid by someone else.

The label "Verified purchase" let's help you judge the reliability of a review.
Good
Shoes
Brenda (សិង្ហបុរី) Used for 2 ទៅ 8 សប្តាហ៍ Verified purchase What is a "Verified purchase"?

Where review is marked as "Verified purchase" confirmed by Decathlon, this means that we could verify that the client who filed this opinion has purchased the product from us.

We can confirm purchases for the reviews expressed on a request by e-mail after purchase or when the customer has this review from his personal space.

If a review is not marked as "Verified purchase," this does not mean that the author's review has no experience with the product. They may have given their review directly on the site without unique identification, or the product has been offered or paid by someone else.

The label "Verified purchase" let's help you judge the reliability of a review.
Fell on the 1st wear. Rain, wet flow,very slippery. But for the price, i shoulen't expecrt too much i suppose.
Response of the brand

Hi Brenda,


Thank you so much for your review to us. We're sorry this off-road hiking shoes didn't meet your expectations. :(


We really appreciate your feedback and will relay this back to our production team to ensure better quality products for you and the rest of our users.


Thank you and hope to see you back in our stores soon!


Let's Goal!

Sin Yee

UHC Leader